Out of the haze

Quase, quaaaaaase terminado!

I'm tired of beeing in love
And always feeling so sad
Pretending all is fine
When all just feels too bad

I'm tired of crying all night
Since you walked out that door
Though I try to hide
I'm nearly on the floor

Take my mind out of the haze
Take my mind out of the haze
Take my hand, can't you see it
Take my heart, can't you feel it
I love you

I wonder where've you've been gone
Do you think of me sometimes
In your heart are you still alone
See here my wounds are still open wide

But somewhere deep inside
there is hope
That someday you will come
my way

Take my mind out of the haze
Take my mind out of the haze
Take my hand, don't you feel it
Take my heart, don't you need it
I love you

Para o Thiego. Começado em março 04.

4 comentários:

Lilia 11:24 PM  

ça me rappelle un peu "I'm sick and tired of always being sick and tired.." de tu sais qui ;-)

hé oui Manu écoute parfois Anastasia et aime bien: info ou intox? :-D

allez rdv au campouce à 14h demain!!

beatnik_queen 3:49 PM  

intoooooox! :-)
Ben quoique cette chanson-là que tu dis justement, je l'aime bieng!
Ceci dit, ça, le texte, j'l'ai fait en 2004 heing ;-)

Hardy 12:15 PM  

Dis Manu, tu offres toujours des paroles ? ^^

Je sais que ça fait 3 ans que je dois te filer "be Heroic", mais j'ai honte de ce que j'ai enregistré ^^ mais un jour tu l'auras, juré craché ! :p

beatnik_queen 11:55 AM  

Seulement si t'es trèèès gentil et pas celui-ci paskeuh j'ai mis de la muzik dessus aussi :-) (mais c'est pas génial lol)

I'm a Cheshire cat.