No particular place to go

... but I'm running.

You can say I don't know what I want, I'm always undecided 'bout the next step to take
Que je suis inconsciente, irreverente e maluca
You can say there's no point to go here, there and everywhere
Je dirais que je ne veux qu'être avec toi, mesmo que o sempre seja somente agora

I'm bored, I'm tired, I'm walking around the world with no particular place to go
But for now I know where I'm going
Just don't ask me what my next step will be
Somente self-proclamed sábios têm certezas, eu sou somente louca

O oceano é você e minhas lágrimas me mostraram que eu sou você, você sou eu e não adianta, por mais que eu fuja, meu rumo é correr pra você
And drown into your eyes of blue
And fall into the sea of you
And love until my love is through
or my life, em pedaços, em cacos all around you



0 comentários:

I'm a Cheshire cat.