Lost...

*Je l'aime bien celui-là... Assez vieux, un des seuls que j'ai pu sauver de ma 1ère 'vague' d'écriture. Ils parlaient tous de la même personne... Et j'ai tout jeté un jour où la douleur était trop forte. Tout sauf quelques-uns que je n'avais pas retrouvé... quelques rescapés. [Ph., I still miss you sometimes...]

My home could be anywhere
But there's just nowhere I can call home
And I ought to see I'm lost
Now that once more you're gone

Making a stone of my heart
Burning out my soul
You've driven me mad
You've stolen my reason

They say I must forget you
But I wonder should I try to
'Cause I know someday, maybe today
You'll take my blue away

I know I should forget you
If I don't wanna cry
But every time I try
You come and melt my heart

Now all I can do -so wrong
Is hope you won't be long

(21 march 2002)

---manu c a march 2002 copyrighted all rights reserved by author

2 comentários:

Osiris 8:40 PM  

?:( ?

beatnik_queen 10:44 PM  

Ce qui est passé est passé. Mais les blessures qui n'ont jamais eu l'occasion de cicatriser font toujours mal, longtemps après.

Mais...c'est toi que j'ai choisi, non? N'en doute pas ; )

I'm a Cheshire cat.